PL - Zeznanie testów Page-1 (= Potwierdzenia pisemne)



Po użyciu "OPlantaMedNaturo" świadczą o tobie:

- Leczenie jest proste, szybkie i skuteczne. 2 dni tylko w większości przypadków!
- Oczywiście, nie łatwo uwierzyć! To jest jak cud! Ale czy to jest prawdziwe?
- zeznanie, jest pocieszające.. Wyeliminuj wątpliwości. I przekonaj się ostatecznie.

Testimonials strona-1:    Przetłumaczone na wszystkie języki.
Testimonials strona-2:    Według kraju (oryginały / nie przetłumaczone).
Czy chciałbyś skontaktować się i porozmawiać bezpośrednio z uzdrowioną osobą?
- Możesz mnie zapytać pocztą elektroniczną. Dam ci: adres, telefon, e-mail osób / referencje wybrane przez Ciebie.
(Te informacje osobiste są przekazywane tylko na żądanie. Aby uniknąć "spamu"!)

Szczęśliwa lektura!    Twoje uzdrowienie jutro?    Tak, możesz to zrobić teraz!

TŁUMACZENIA / UWAGA: Referencje, w których zostały przetłumaczone. Wybierz stronę domową języka.




UWAGA: ta strona zeznanie jest teraz "zamknieta"
- Kilkaset osób zostalo wyleczonych po leczeniu.
- Od kilku lat skutecznosc jest teraz dobrze udowodniona.
- Jesli chcesz uzyskac referencje / ostatnie adresy w swoim kraju / w poblizu, musisz sie ze mna skontaktowac.



BELGIA: Véronique(1963) B-1472 GENAPPE    Chroniczne problemy / czas trwania: 3 rok    / Uzdrowił: TAK / W ciągu 2 dni
Historia
Przez ponad 3 lata, ale tylko w jednym uchu, miałem swędzenie w kanale słuchowym. 8 w skali 10! Świąd był bardzo niepokojący, po którym następowała ENT. Analizy wykazały bakterie: Aspergillus. Więc podążyłem za podstawowym leczeniem doustnymi antybiotykami, a także Auricularum. Po 12 miesiącach auricularum przełączyłem się na "Nilstat in drops" + miejscowy dezynfekujący betadynę + biseptynę. Po zabiegu antybiotykowym i kilku innych produktach, bakt
Kilka miesiecy pózniej, roku znalazłem adres Mr.Francois Donzé. Zetknęłam się z nim i od razu miałem szczęście z powodu ciepłej odpowiedzi, która dała mi pewność siebie. Więc korzystałem z jego leczenia bez wahania! Cud wreszcie się dzieje. Po zabiegu Mr.Francois Donzé poszedłem do mojego ENT na regularne konsultacje. Lekarz był szczęśliwy dla mnie. Nawet zapytał mnie o łącze internetowe ... Ponieważ wszystko jest w porządku, nie mam nic więcej do roboty. Kanał uszny powrócił do n
Możesz mu ufać.
Nie wahaj się, idź na to!
Véronique



FRANCJA: Fabienne(1964) F-53290 GREZ-EN-BOUERE   Chroniczne problemy / czas trwania: 5 rok    / Uzdrowił: TAK/ W ciągu 2 dni
Historia
Od 3 miesiąca zacząłem powtarzać infekcje ucha. W wieku 10 lat: miałem pierwsze przeszczepienie do właściwej bębenka bębenkowego. W wieku 27 lat mój drugi przeszczep lewej błonie bębenkowej. Przez około 40 lat nigdy nie miałem innego problemu z uszami. Ponad 3 lata temu miałam perforację bębenkową.Więc miałem nowy przeszczep bębenkowy. Działanie dobrze się sprawdziło. Regularnie konsultuję się z lekarzem ENT. Aby mieć pewność, że nie ma komplikacji. Często miałem bóle, świąd i gwizdek. Bardzo nieprzyjemne. Użyłem kropli polieplekozy, ale ta obróbka nie działała dla mnie. Próbowałem zabiegu "OPlantaMedNaturo". Z pierwszej aplikacji poczułem ulgę. Poczucie świeżości. Po upływie 2 dni aplikacji wyleczyłem się. Wszystkie świąd i bóle są zdejmowane. Moja sprawa jest wyjątkowa. Zrobiłam drugie "OPlantaMedNaturo" leczenie specyficzne dla bębenka. Być pewnym. Leczenie "OPlantaMedNaturo" jest bardzo dobre. Polecam to. Możesz skontaktować się ze mną drogą mailową, jeśli chcesz ze mną rozmawiać.
Dzięki François za wszystkie jego porady i słuchanie.
Fabienne



FRANCJA: Etienne(1950) F-25400 AUDINCOURT   Chroniczne problemy / czas trwania: 10+ rok    / Uzdrowił: TAK/ 5 dni
Historia
Cześć. Mam aparaty słuchowe. 4 lata. Oba uszy. Miałem świąd od kilku lat (6+). Coraz bardziej wzrastały świąd! Musiałem kilka razy dziennie usunąć aparat słuchowy. Zarysuj się! Widziałem wielu lekarzy / ENT / ORL! Próbowałem wziąć maść kortyzon. Próbowałem również wszystkich środków zaradczych babci. Wszystkie postrzegane w internecie! Potem odkryłem "OPlantaMedNaturo". Następnie zalecam Leczenie bez większego przekonania. Ale po 2 dniach od zabiegu 2 uszy, cud wszystko wydawFrançois



FRANCJA: Christine(1960) F-85660 SAINT-PHILBERT-DE-BOUAINE   Chroniczne problemy / czas trwania: 3 rok    / Uzdrowił: TAK/ 2 dni
Historia
Przez kilka miesięcy miałem swędzenie w obu uszach. Bardzo nieprzyjemne! Najpierw potraktowałem ucho. Uzdrowić się za dwa dni! Bardzo dobrze. Piętnaście dni później drugi ucho. 2 dni później ten sam dobry wynik! Nie więcej świądu! Oczywiście, z takim sukcesem mogę tylko polecić "OPlantaMedNaturo"! To, co pozostaje dla mnie, jest szumem usznym! Mam nadzieję, że pewnego dnia znajdziemy ten sam zaskakujący zabieg !!! Dzięki François.
Christine



FRANCJA: Gaëlle(1962) F-22360 Langueux   Chroniczne problemy / czas trwania: 1 rok    / Uzdrowił: TAK/ 3-4 dni
Historia
Miałem silne świąd i skorupy tylko u jednego ucha. Od ponad roku. To mnie niepokoiło cały dzień. Szczególnie w nocy. Budzę mnie wiele razy! Nie mogłem spać dobrze. To był prawdziwy kalwaria. Po użyciu "OPlantaMedNaturo", byłam wyleczona tylko w 3-4 dni! To naprawdę fantastyczne! Jestem teraz zrelaksowany! W końcu odzyskam moje prawdziwe pokojowe życie. Dziękuję tyle Mr.Francois!
Gaëlle



FRANCJA: Jean-François(1965) F-24100 Bergerac   Chroniczne problemy / czas trwania: 10+ rok    / Uzdrowił: TAK/ 2 dni
Historia
Swędzące uszy! Kilka lat! Całkowicie wyleczony po zabiegu "OPlantaMedNaturo". To bardzo szybkie i skuteczne! Gorąco polecam, jeśli masz te problemy. Wreszcie ulgę, wielkie dzięki François!
Jean-François



FRANCJA: Odile(1964) F-24100 Bergerac   Chroniczne problemy / czas trwania: 35+ rok    / Uzdrowił: TAK/ 2 dni
Historia
Miałem swędzenie uszu już wtedy, gdy byłem małym dzieckiem! Przed 15 rokiem życia. Więc ... ponad 35 lat swędzących uszu! (A ja jestem teraz 50+). Po raz pierwszy znalazłem lekarstwo! To pozwala mi spędzać dni i noce bez zarysowania uszu! Było tak nieprzyjemne, że zarysowałem uszy przez cały czas i bardzo ryzykowałam bolesność bębenkowi! Najgorsze momenty są, gdy jesteś publicznie! Lub z przyjaciółmi! Jesteś zmuszony do znalezienia małego, spokojnego miejsca, aby zdradzić te przeklęte uszy, które psuły mi życie. Przez kilka pierwszych lat próbowałem wszystkiego. Próbowałem różnych lekarzy. Próbowałem również wszystkich dostępnych produktów. Bez powodzenia! Więc później zrezygnowałem. Pewnego dnia, Francois, opowiada mi o jego odkryciu. W tym czasie nie traktowałem tego poważnie. Ale nie ryzykowałem nic, aby spróbować "OPlantaMedNaturo". Ponieważ już wcześniej próbowałem tego wszystkiego! Pierwsza aplikacja (1 dzień) zaczęła mnie już zwolnić. Drugiego dnia zacząłem zapominać, że mam uszy! Nie ma więcej uszu drapiących! Po prostu nie mogłem w to uwierzyć! Od dawna temu ... w końcu spałem dobrze. Nie więcej świądu, nawet małego, do tej pory! Moje prawe ucho, które było bardzo uszkodzone, ponownie stało się "normalne". Ear Wax jest również powrót do normy. Potem potraktowałem lewe ucho, które było trochę mniej dotknięte. Z tego samego wielkiego sukcesu! Uzdrowiona w 2 dni! "OPlantaMedNaturo" jest po prostu fantastyczny! Spróbuj, zobaczysz dla siebie! To wspaniale, jak cud! Dziękuję François !!!!! A dla tych, którzy wciąż wątpią w siebie, możesz się ze mną skontaktować. Najlepiej pocztą elektroniczną.
Odile